lauantai 12. elokuuta 2023

Mistä löytäisin metallisen puutarhatuolin?

Nyt tarvittaisiin hyviä vinkkejä! Olen jo pidemmän aikaa etsinyt puutarhaan somisteeksi sellaista ihanaa, vähän rustiikkista metallituolia.

Tuolin ei tarvitse olla priimakunnossa, se ei tule istuimeksi, vaan laittaisin sen ruukkujen aluseksi. Pieni ruostekaan ei siis haittaa, melkeinpä päinvastoin!

Jotain vähän tämäntyylistä olisi hakusessa.
Värillä ei niin väliä, mutta tällainen hieman
koristeellinen saisi olla.
Olen etsinyt netistä, kirppiksiltä ja some-ryhnien kautta, muttei ole tärpännyt. 

Olisiko sinulla vinkata, olisiko missä vain Jyväskylästä etelään jotain paikkaa, mistä tuollaisen saattaisi löytää?

#tuoli #puutarhatuoli #metalli #metallinen #ostetaan

2 kommenttia :

  1. Valitettavasti ei ole vinkkiä antaa. Haluttuja kuvailemasi tuolit ovat, olen ihmetellyt, miksei tarjontaa ole. Kuvan tuoli on kaunotar. Löysin Tokmanin poistomyynnistä valkoisen metallituolin, mutta kalpenee omasi rinnalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä Eldorado, ehkä pitää kurkata Tokmanninkin valikoima. Kuvan tuoli ei valitettavasti ole omani, kuvasin sen yhdessä kahvilassa vähän osviitaksi siitä, mitä olen etsimässä. Ei tunnu helpolta löytää, luulisi että noita jossain varastojen perillä majailisi. Semminkin, kun minun käyttötarkoitukseeni ei edes tarvitsisi olla kovin hyväkuntoinen. Toivotaan, että tuo jossain kohtaa löytyy 😊

      Poista

Kiva kun kävit, tulethan toistekin!
Ja laitathan mieluusti kommenttia,
jos sinulla on mielessä toiveita tai muuta blogini suhteen!