maanantai 10. syyskuuta 2018

Syksy on uusien avausten aikaa!

Vähän reilut viisi vuotta olen kirjoitellut tätä Parasta puutarhasta -blogia.

Aika paljon on tullut tässä ajassa sanottua puutarhanhoidosta, vaikkei varmasti läheskään kaikkea.

Jo jonkin aikaa olen miettinyt, olisiko aika jollekin uudelle avaukselle, ja nyt se on viimein kiteytynyt. Olen tainnut aiemminkin kertoa, että valokuvaus on yksi suuria intohimojani puutarhanhoidon lisäksi, ja sinne suuntaan tie on nyt viemässä.

Olen juuri aloittanut valokuvablogin - aika monta bloggauskokemusta rikkaampana ja viisaampana kuin silloin, kun tämän puutarhablogin aikanaan aloitin. Oli kyllä hiukan tuskainen urakka kaikkine teknisine säätöineen, ei voi kuin ihmetellä, miten olen siitä aikanaan tämän kanssa selvinnyt?

Uusi avaus ei tarkoita suinkaan sitä, että jättäisin tämän blogin. Oikeastaan voi olla, että nämä kaksi blogia jopa tukevat toisiaan. Ehkä sieltä uuden blogin puolelta tulee myös uutta virtaa tänne, saas nähdä!

Ja toki täällä pysyvät myös luettavissa noin 500 aiempaa blogipostaustani lähinnä erilaisten hyötykasvien kasvattamisesta luomumenetelmin. Minut onkin yllättänyt se, kuinka paljon vanhempiakin juttuja käydään ihan päivittäin lukemassa.

Joku saattaa nyt miettiä, mikä se uusi blogi on, ja mistä se löytyisi. Linkkaan sen nyt tähän, vaikkakin olen samalla tekemässä myös pienen linjanmuutoksen; tätä "harjoitus"blogianihan olen kirjoittanut nimimerkillä. Uudessa blogissani esiinnyn kuitenkin ihan omalla nimelläni :)

Se uusi blogi on nimeltään Valon vuosi - photos

Saa toki myös mielellään liittyä lukijaksi tuohon uuteen blogiini, sinnekin tulee varmasti jossain vaiheessa arvontoja ja muuta kivaa :)

Mukavaa viikonalkua!

2 kommenttia :

Kiva kun kävit, tulethan toistekin!
Ja laitathan mieluusti kommenttia,
jos sinulla on mielessä toiveita tai muuta blogini suhteen!